

Google Workspace Standard
По-рано G Suite Business – офис приложения от Google
Google Workspace Business Plus
Gmail с Ваш домейн
Google Workspace Business Plus е решение, насочено към средно големи фирми, които държат да организират ефективно работата на своите служители, а освен това имат предвид сигурността на данните и тяхното управление. Съхранението, архивирането и търсенето на данни, както и усъвършенстваното управление на крайните точки са функции, които не се предлагат в останалите пакети на Google Workspace. Можете да ги откриете само в Google Workspace Business Plus.
Изберете пакет
Gmail поща за фирми
видео срещи за 250 души
5TB в Google Drive
Google Currents
Google Vault – съхранение и архивиране на данни
сигурност и управление
разширено управление на крайни точки
Gmail поща за фирми
видео срещи за 250 души
5TB в Google Drive
Google Currents
Google Vault – Gmail поща за фирми
видео срещи за 250 души
5TB в Google Drive
Google Currents
Google Vault – съхранение и архивиране на данни
сигурност и управление
разширено управление на крайни точки
споделен диск за целия екип.
Google Workspace са добре познатите на всички приложения, известни преди това като G Suite. Но пакетът Business Plus е ново решение, което досега не беше достъпно. Освен стандартните приложения като Gmail поща за фирми, Документи, Таблици, Презентации, Календар, Диск и други, предлага също по-голям капацитет на диска и разширени решения, касаещи сигурността и управлението на данните.
Сама по себе си цифрата 5TB не казва много. Но, ако я сравним с:
10 560 филма 4K или с
640 00 снимки с резолюция 24 мегапиксела, или
1 328 360 песни, записани във формат MP4
това вече ни дава някаква представа за ситуацията. Замислете се колко важни документи във Вашата фирма могат да се съхраняват в облака, вместо в папки, ако имате на разположение 5TB дисково пространство?
В големите организации много документи са поверителни и служителите не могат да ги разкриват на трети страни. В същото време, всеки от тях разполага със служебен лаптоп или телефон. Какво ще се случи, ако тези устройства бъдат откраднати? Данните могат да попаднат в неупълномощени лица. Благодарение на функцията за управление на крайните точки можете да предотвратите това. Изискване за включване на блокиране на екрана, задаване на силни пароли, двуетапна проверка и възможност за пълно изтриване на поверителните данни - и можете да спите спокойно.
Плащайте удобно и получавайте всички фактури на български език, дори за чуждестранни приложения.
без скрити разходи
Достъп до приложението директно след плащане
Параметри | Google Workspace Business Starter | Google Workspace Standard | Google Workspace Business Plus |
---|---|---|---|
Цена нето / месец | 9,77 лв нето | 33,00 лв нето | 39,00 лв нето |
Gmail поща | |||
Gmail поща в собствен домейн | |||
Разширена защита срещу фишинг и спам | |||
Без реклами | |||
Google инструменти | |||
Офис пакет Документи, Таблици, Презентации, Формуляри, Календар | |||
Google Currents | |||
Cloud Search | |||
Пространство в облака | |||
Google Drive | 30 GB на 1 потребител | 2 TB на 1 потребител | 5TB на 1 потребител |
Редактиране и споделяне на файлове в облака | |||
Приемане на файлове от Office 365 | |||
Споделени дискове | |||
Комуникация | |||
Google Chat | |||
Google Meet | 100 участници в среща | 150 участници в среща | 250 участници в среща |
Записи на срещи, записани в Google Drive | |||
Проверка на присъствието в Google Meet | |||
Сигурност и управление | |||
Двуетапна проверка | |||
Програма за разширена защита | |||
Управление на крайни точки | основно | основно | разширено |
Google Vault съхранение, архивиране и търсене на данни | |||
Избирам | Избирам | Избирам |
По какво се различава G Suite от безплатните приложения на Google?
G Suite Basic срещу Business – с какво се различават пакетите?
Мога ли да създавам алиаси в G Suite?
Възможна ли е покупка на отделни приложения от G Suite?
Google Workspace Business Plus
Безопасна и функционална Gmail поща с имейл адрес във фирмен домейн
Фирмената пощенска кутия в Gmail работи чудесно, независимо от броя на хората в организацията. Ергономичният панел на пощенската кутия на Gmail, високото ниво на доставка на услугата (SLA) и кооперирането в сферата на сътрудничество с Google Календара и комуникатора на Google Meet правят Google Workspace Business Plus идеалното решение за електронна поща за големи фирми и организации.
Големи видеоконференции и фирмени срещи онлайн до 250 участници
Google Meet във версията Business Plus е надежден инструмент за видеоконференции, способен да осигури отлична аудио/ видео връзка дори при свързване с 250 участници. Инструментът за видеоконференция на Google работи перфектно с бизнес Gmail пощата и Google Календара, благодарение на което осигурява висока ефективност, произтичаща от високото коопериране на инструментите в Google средата.
Огромно онлайн пространство за безопасно съхраняване на данни в облака
Google Workspace Business Plus осигурява до 5TB защитено онлайн пространство в Google Drive за един потребител. Google Drive е отличен инструмент за съхранение, сътрудничество и споделяне на документи, файлове и важна фирмена информация в съответствие с изискванията на ОРЗД. Независимо дали използвате телефон, таблет или компютър, винаги имате достъп до защитено пространство в Google Cloud, а благодарение на онлайн сътрудничеството и версирането на файловете имате контрол върху ресурсите в диска и въвежданите промени.
Механизми за сигурност, Google Vault и разширено управление на крайни точки.
Google Workspace заедно със своите инструменти осигурява административния панел на Google. Благодарение на него администраторите на Google Workspace, т.е. ИТ специалистите, могат да управляват услугите на Google Workspace и цифровата сигурност на Вашия бизнес. Допълнителните защити под формата на Google Vault и управление на крайни точки на фирмената ИКТ инфраструктурата повишават сигурността на Вашата организация.
Ефективност и удобство при търсене в Cloud Search
В организациите се съхраняват големи количества данни, в които понякога е трудно да се намерят важни файлове. Благодарение на Cloud Search можете бързо да откривате, отваряте и споделяте файловете, които се намират във Вашата организация. Документи, прикачени файлове, контакти или събития в календара - ще намерите всичко благодарение на облачната търсачка.