google-workspace-logo.png
  1. Marketplace
  2. За Фирми
  3. Google Workspace Business Plus

Gmail с Ваш домейн

Google Workspace Business Plus

Google Workspace Business Plus е решение, насочено към средно големи фирми, които държат да организират ефективно работата на своите служители, а освен това имат предвид сигурността на данните и тяхното управление. Съхранението, архивирането и търсенето на данни, както и усъвършенстваното управление на крайните точки са функции, които не се предлагат в останалите пакети на Google Workspace. Можете да ги откриете само в Google Workspace Business Plus.

Искате ли да купите Google Workspace по-евтино?

39

,00

лв

 нето / месец

Изберете пакет

  • Gmail поща за фирми

  • видео срещи за 250 души

  • 5TB в Google Drive

  • Google Currents

  • Google Vault – съхранение и архивиране на данни

  • сигурност и управление

  • разширено управление на крайни точки

  • Gmail поща за фирми

  • видео срещи за 250 души

  • 5TB в Google Drive

  • Google Currents

  • Google Vault – Gmail поща за фирми

  • видео срещи за 250 души

  • 5TB в Google Drive

  • Google Currents

  • Google Vault – съхранение и архивиране на данни

  • сигурност и управление

  • разширено управление на крайни точки

  • споделен диск за целия екип.

Подробно описание

G Suite става Google Workspace

Google Workspace са добре познатите на всички приложения, известни преди това като G Suite. Но пакетът Business Plus е ново решение, което досега не беше достъпно. Освен стандартните приложения като Gmail поща за фирми, Документи, Таблици, Презентации, Календар, Диск и други, предлага също по-голям капацитет на диска и разширени решения, касаещи сигурността и управлението на данните.

Google Drive с капацитет 5TB

Сама по себе си цифрата 5TB не казва много. Но, ако я сравним с:

  • 10 560 филма 4K или с

  • 640 00 снимки с резолюция 24 мегапиксела, или

  • 1 328 360 песни, записани във формат MP4

това вече ни дава някаква представа за ситуацията. Замислете се колко важни документи във Вашата фирма могат да се съхраняват в облака, вместо в папки, ако имате на разположение 5TB дисково пространство?

Сигурност на данните и управлението им 

В големите организации много документи са поверителни и служителите не могат да ги разкриват на трети страни. В същото време, всеки от тях разполага със служебен лаптоп или телефон. Какво ще се случи, ако тези устройства бъдат откраднати? Данните могат да попаднат в неупълномощени лица. Благодарение на функцията за управление на крайните точки можете да предотвратите това. Изискване за включване на блокиране на екрана, задаване на силни пароли, двуетапна проверка и възможност за пълно изтриване на поверителните данни - и можете да спите спокойно.

 Удобни електронни плащания

Удобни електронни плащания

Плащайте удобно и получавайте всички фактури на български език, дори за чуждестранни приложения.

Цена в левове от началото до края

Цена в левове от началото до края

без скрити разходи

Бърз достъп до приложения

Бърз достъп до приложения

Достъп до приложението директно след плащане

Параметри

Google Workspace Business Starter

вижте описанието

Google Workspace Standard

вижте описанието

Google Workspace Business Plus

вижте описанието

Цена нето / месец

9,77 лв нето33,00 лв нето39,00 лв нето

Gmail поща

Gmail поща в собствен домейн

Разширена защита срещу фишинг и спам

Без реклами

Google инструменти

Офис пакет

Документи, Таблици, Презентации, Формуляри, Календар

Google Currents

Cloud Search

Пространство в облака

Google Drive

30 GB на 1 потребител2 TB на 1 потребител5TB на 1 потребител

Редактиране и споделяне на файлове в облака

Приемане на файлове от Office 365

Споделени дискове

Комуникация

Google Chat

Google Meet

100 участници в среща150 участници в среща250 участници в среща

Записи на срещи, записани в Google Drive

Проверка на присъствието в Google Meet

Сигурност и управление

Двуетапна проверка

Програма за разширена защита

Управление на крайни точки

основноосновноразширено

Google Vault

съхранение, архивиране и търсене на данни

ИзбирамИзбирамИзбирам

Подобни продукти

По-рано G Suite Business – офис приложения от Google
По-рано G Suite Business – офис приложения от Google

Google Workspace Standard

По-рано G Suite Business – офис приложения от Google

33

,00

лв

 нето/месец

Защита на уебсайтове от заплахи
Защита на уебсайтове от заплахи

- 51%

SiteLock Basic

Защита на уебсайтове от заплахи

44,64 лв

21

,84

лв

 нето/година

Защита на уебсайтове от заплахи
Защита на уебсайтове от заплахи

- 25%

SiteLock Professional

Защита на уебсайтове от заплахи

89,28 лв

66

,48

лв

 нето/година

Защита на уебсайтове от заплахи
Защита на уебсайтове от заплахи

- 17%

SiteLock Premium

Защита на уебсайтове от заплахи

133,92 лв

111

,12

лв

 нето/година

Въпроси и отговори

По какво се различава G Suite от безплатните приложения на Google?

G Suite Basic срещу Business – с какво се различават пакетите?

Мога ли да създавам алиаси в G Suite?

Възможна ли е покупка на отделни приложения от G Suite?

Google Workspace Business Plus 

Безопасна и функционална Gmail поща с имейл адрес във фирмен домейн

Фирмената пощенска кутия в Gmail работи чудесно, независимо от броя на хората в организацията. Ергономичният панел на пощенската кутия на Gmail, високото ниво на доставка на услугата (SLA) и кооперирането в сферата на сътрудничество с Google Календара и комуникатора на Google Meet правят Google Workspace Business Plus идеалното решение за електронна поща за големи фирми и организации.

Големи видеоконференции и фирмени срещи онлайн до 250 участници

Google Meet във версията Business Plus е надежден инструмент за видеоконференции, способен да осигури отлична аудио/ видео връзка дори при свързване с 250 участници. Инструментът за видеоконференция на Google работи перфектно с бизнес Gmail пощата и Google Календара, благодарение на което осигурява висока ефективност, произтичаща от високото коопериране на инструментите в Google средата.

Огромно онлайн пространство за безопасно съхраняване на данни в облака

Google Workspace Business Plus осигурява до 5TB защитено онлайн пространство в Google Drive за един потребител. Google Drive е отличен инструмент за съхранение, сътрудничество и споделяне на документи, файлове и важна фирмена информация в съответствие с изискванията на ОРЗД. Независимо дали използвате телефон, таблет или компютър, винаги имате достъп до защитено пространство в Google Cloud, а благодарение на онлайн сътрудничеството и версирането на файловете имате контрол върху ресурсите в диска и въвежданите промени.

Механизми за сигурност, Google Vault и разширено управление на крайни точки.

Google Workspace заедно със своите инструменти осигурява административния панел на Google. Благодарение на него администраторите на Google Workspace, т.е. ИТ специалистите, могат да управляват услугите на Google Workspace и цифровата сигурност на Вашия бизнес. Допълнителните защити под формата на Google Vault и управление на крайни точки на фирмената ИКТ инфраструктурата повишават сигурността на Вашата организация.

Ефективност и удобство при търсене в Cloud Search

В организациите се съхраняват големи количества данни, в които понякога е трудно да се намерят важни файлове. Благодарение на Cloud Search можете бързо да откривате, отваряте и споделяте файловете, които се намират във Вашата организация. Документи, прикачени файлове, контакти или събития в календара - ще намерите всичко благодарение на облачната търсачка.