

Google Workspace Business Plus
Сигурно сътрудничество с данните и управлението им. Приложения за офис и дистанционна работа от Google. Нов пакет на Google Workspace
Google Workspace Standard
Gmail с Ваш домейн
Google Workspace Business Standard (по-рано G Suite Business) е офис пакет с приложения, които ще улеснят работата във Вашата фирма. 2TB пространство за всеки потребител в Google Drive, споделен диск за Вашия екип и възможност за организиране на срещи в Google Meet за 150 души - това са само част от предимствата, които Google Workspace ще даде на Вашата организация.
Изберете пакет
Gmail поща за фирми
видео срещи за 150 души
видео записи на срещи в Google Drive
2TB в Google Drive
Google Currents
търсене на данни вътре в организацията
сигурност и управление
В пакета Google Workspace Business Standard ще получите Gmail поща за фирми, Google Meet, Google Chat, Календар, Google Drive, Документи, Таблици, Презентации, Формуляри, Сайтове, Google Keep и Currents. Пълната интеграция на данните между тези приложения ще Ви позволи да се съсредоточите върху задачите, вместо да ги управлявате.
Осигурете на Вашата организация професионални имейл адреси с името на Вашата фирма. Забравете за безплатните имейл услуги. Забравете за рекламите, спама и опитите за фишинг под формата на фалшиви имейл съобщения. По този начин ще осигурите безопасност на Вашите служители и на цялата компания.
Google Workspace в Документи, Таблици или Презентации също поддържа файлове с други разширения (напр. .docx или .xlsx от Office 365). Това улеснява работата с файлове отвън, без да се променя форматирането вътре. Всеки от служителите може да постави всички файлове в собствения си Google Drive с капацитет 2TB (за всеки потребител) или в общия споделен диск, който е достъпен за всички лица от екипа. 2TB данни са еквивалентни на повече от половин милион песни, записани във формат MP4, или четвърт милион снимки с резолюция 24 мегапиксела. Впечатляващо, нали?
Плащайте удобно и получавайте всички фактури на български език, дори за чуждестранни приложения.
без скрити разходи
Достъп до приложението директно след плащане
Параметри | Google Workspace Business Starter | Google Workspace Standard | Google Workspace Business Plus |
---|---|---|---|
Цена нето / месец | 9,77 лв нето | 33,00 лв нето | 39,00 лв нето |
Gmail поща | |||
Gmail поща в собствен домейн | |||
Разширена защита срещу фишинг и спам | |||
Без реклами | |||
Google инструменти | |||
Офис пакет Документи, Таблици, Презентации, Формуляри, Календар | |||
Google Currents | |||
Cloud Search | |||
Пространство в облака | |||
Google Drive | 30 GB на 1 потребител | 2 TB на 1 потребител | 5TB на 1 потребител |
Редактиране и споделяне на файлове в облака | |||
Приемане на файлове от Office 365 | |||
Споделени дискове | |||
Комуникация | |||
Google Chat | |||
Google Meet | 100 участници в среща | 150 участници в среща | 250 участници в среща |
Записи на срещи, записани в Google Drive | |||
Проверка на присъствието в Google Meet | |||
Сигурност и управление | |||
Двуетапна проверка | |||
Програма за разширена защита | |||
Управление на крайни точки | основно | основно | разширено |
Google Vault съхранение, архивиране и търсене на данни | |||
Избирам | Избирам | Избирам |
По какво се различава G Suite от безплатните приложения на Google?
G Suite Basic срещу Business – с какво се различават пакетите?
Мога ли да създавам алиаси в G Suite?
Възможна ли е покупка на отделни приложения от G Suite?
Google Workspace Business Standard
Сигурна Gmail поща с имейл адрес в бизнес домейн
Google Workspace предоставя напълно защитена и интегрирана с Календара Gmail поща с адрес в собствен домейн. Използвайте добре познатата и ценена Gmail поща, която гарантира високо ниво на сигурност и наличност на услуги на ниво от 99,99%. В същото време покажете на своите Клиенти своя висок професионализъм, благодарение на имейла с домейн, свързан с Вашия бизнес.
Видео срещи за 150 участници + записване
Организирайте срещи и видеоконференции, в които могат да присъстват до 150 сътрудници или Клиенти. Правете презентации на продукти онлайн, решавайте проблеми и провеждайте бизнес разговори. Същевременно записвайте важните срещи, за да можете да се върнете към тях по-късно или да ги препратите на хора, които не могат да участват във видеоконференцията. Не се притеснявайте за качеството на връзката, защото Google Meet гарантира много високо качество на аудио/ видео предаването по време на Вашия видео разговор.
2 TB пространство в облака за всеки потребител
Използвайте безопасното пространство с изключително голям капацитет за съхранение на договори, файлове, бази данни и фирмени документи - Google Drive. Благодарение на Google Drive всеки сътрудник получава до 2 TB пространство в облака, което благодарение на усъвършенстваните системи за сигурност на Google гарантира поверителност на данните, записани в облака, и съответствие на съхранението с изискванията на ОРЗД.
Механизми за сигурност и управление
Google предоставя на своите потребители четлив и интуитивен панел за управление на услугата Google Workspace във Вашата организация. Благодарение на административния панел на Google администраторите във Вашата организация могат лесно и ефективно да управляват не само работата на услугите и инструментите на Google Workspace пакета, но и да администрират сигурността на Вашата фирма.
По-голяма ангажираност и обмяна на информация в Currents
Currents е отворена среда, в която служителите могат да споделят информация и да обсъждат всичко, свързано с Вашата организация. Благодарение на интерфейса, наподобяващ сайт на социална медия, ще създадете идеално място, за да ангажирате служителите си в живота на фирмата.
Вътрешни данни в Cloud Search
Търсачката Cloud Search, налична във Workspace помага да достигнете до най-съществената информация още по-бързо и да организирате работата през деня. В пакета Business Standard търсачката на данни работи само вътре във Вашата организация, което улеснява намирането на документи, прикачени файлове, събития и друго.